Általános Fogászat

Általános és esztétikai fogászat Budapest belvárosában, garantáltan fájdalommentes kezelések

A hétköznapi élet során leggyakrabban szóba kerülő kezelések, úgymint a fogtömés, foghúzás, gyökérkezelés tartoznak ide. A fenti kezeléseket helyi érzéstelenítésben végezzük belvárosi rendelőnkben. Szakorvosaink kiemelten ügyelnek arra, hogy minden kezelés fájdalommentes legyen pácienseink számára, így Ön garantáltan a lehető legkellemesebb emlékekkel távozzon rendelőnkből. Az általános fogászat témakörén belül az alábbi kezelésekkel állunk pácienseink rendelkezésére.

Szájhigénia

A fogak felszínén és az íny alatt lévő fogkő és lepedék eltávolítása és a fogak felszínének polírozásából. A kezelés után megszűnik a fogkő okozta mechanikai irritáció és a fogkőben megtelepedett baktériumok által okozott ínygyulladás, fogínyvérzés, rossz lehelet. A tökéletesen elkészített tömések és fogpótlások előfeltétele a jó szájhigiénia és a gyulladásmentes, egészséges íny. A polírozás során a fogak felszíne kivilágosodik, így esztétikailag is pozitív változáson mennek át fogai. A szájhigiéniai kezelést erre kiképzett szakember, a fogászati higiénikus (dentálhigiénikus) végzi. A fogkő eltávolítása egy ultrahanggal működő szerkezettel, az un. depurátorral történik. Az íny alatti fogkövek eltávolítását Gracey-féle kanalakkal végezzük, ami a fogkövet az ínyben megsértése nélkül távolítja el. Az ételek, nikotin, és egyéb elszíneződések eltávolítását egy erre speciálisan kifejlesztett készülékkel, majd polírozó gumiharanggal és polírpaszta segítségével tesszük teljessé, így fogainak felszíne sima és fényes és fehér lesz.  A fogak egészségének, megfelelő állapotának megőrzéséhez félévente javasoljuk a kezelés elvégzését.

Esztétikus, fogszínű tömések készítése, régi amalgám tömések cseréje

Esztétikai rekonstrukciók, inlay, onlay

Nagymértékű szuvasodás vagy letörés esetén  betétek, inlay, onlay, vagy overlay készítése.

Gyökérkezelés

A foggyökér a fog állcsontokban elhelyezkedő része. A gyökerekben 1-1, ritkábban 2 csatorna húzódik, mely a fogat ellátó érzőideget és ereket közbezárja. Gyökérkezelésre akkor van szükség, ha olyan mély a szuvasodás, hogy a gyökércsatornát is eléri a fertőzés. Ilyenkor a fogbél vagy begyulladhat, amit a hidegre érzékenység jelezhet; vagy apránként elhal, ami szinte tünetmentesen, esetleg bizonytalan, enyhe fájdalommal kísérve történik. A fog esetleges mechanikus sérülése esetén is megnyílhat a gyökércsatorna, ami szintén a gyökérkezelést teszi szükségessé. A gyulladás folyamán a baktériumok elkezdik lebontani a csatornában lévő szöveteket. A bomlástermékek felszaporodása a gyökércsatornán belüli nyomásnövekedéshez vezet, ami fájdalommal jár. Ilyenkor szükséges a csatornák teljes tisztítása és hermetikus lezárása, vagyis a gyökérkezelés. A gyökérkezelést érzéstelenítés alkalmazásával végezzük, így az fájdalommentes a páciens számára. Elekttonikus gyökérhossz bemérést,gépi csatornamegmunkálást alkalmazunk,mely a legjobb eredményt garantálja.

Visit Us On FacebookVisit Us On Google PlusVisit Us On LinkedinVisit Us On TwitterVisit Us On Instagram